muka surat lain !

2

update ? wawawa

yaw,salam ! dah berjanggut aku tak update blog ini ! HAHA ,rindu takk ?  ramai meyh request ,suroh aku update blog ! aku kehabisan idea sebenarnya ! HAHA :DD  ni,aku nak story sikedd , :))

1. aku sangat selesa kat smt sepang sebab senior baik gela,kawan2 semua okay2 ! HAHA , terbaikk lah 
aku lebih famous digelar 'ADHA' , smart kann ? :))  form 5 ramaii kodd yang dah kenal aku sebab haritu,warden suroh aku mencapap(cari publisiti) kat depan form 5 , malu siott . HAHA , but,best lah,aku tak mnyesal meyh !


2. dalam hepy2 ni,ade yang tertinggal .!  kawan2 band aku,3b,dharma,aku rindu korang ! sekarang semua dah ikodd haluan masing2 yaw ,.. nak berjaya haruslah berkorban ! HAHA . betull ta ? :D  budak2 classmates aku dulu,ntah ingat aku lagy ke tak ? :((  aku rindu korang wehh. .. and 1 more,aku sntiase igt kenangan kita taw ! 

3. mate aku dah letih lah kawan , sampai sini aje aeh , letih siott ! duk asrama tak cukup tidur lansung !!! 

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHA , thanks update blog :)

Muhammad Hasnan Aresirnone said...

salam.. hahhaa.... gud3x... permulaan yg baik tuk adha.. ahhaa......

Back to Top