muka surat lain !

5

salam , ni ade kate2 terakhir !



assalamualaikumm to u all that reading my this post yea ! 2 hari lepas,orang sekolah teknik sepang call bapakku dan beritahu yg aku dapat teknik tersebut,so aku tak tahu aku hepy ke tak :(  kawan2 aku cmne ?? 
tapi,takpe lah ,demi mase depan aku ! HAHA ,serius aku takodd nak skolah sane ,but skolah sane bagus,so aku setuju lah ! HAHA :DD  aku ade benda nak bgtahu ni !

AKU SAYANG SEMUA WARGA SMKP !
*serius aku sayang korang semua,guruguru,pengetua,and paling penting,murid smkp ! korang the bestest in the world yaw , :)) media,prs ,korang terbaikk !

AKU RINDU PENGAKAP and SILAT !
*serius aku tak tahu ape akan jadi kat aku klau aku terpsah dari 2 aktiviti ni !! btw,tengs semua warga pengakap and silat that pernah gembirakan aku !! tengs yaw ! :DD

AKU KASIHI KAWAN2 LAMA AKU !
*kepada budak2 Z4 ,and ex dharma,aku rindu korang yaw ! jgn lupe aku taw , please ?? :))
korang always in myheart !  :P

JANGAN LUPA AKU YA ??
*kepada dayat,idin,nazirul,huzainy,abe,iqbal,budak 3b,wulan and my princess,dont forget me yea
aku nak mintak maaf sesangat kat korang kalau2 aku ade mainkan perasaan korang  , <3
sorry, :( maafkan aku,kawan .. and to my princess , selamat tinggal ;) 


jangan lah sombong2 nak komen pulak yea ?? :))  
salam ,        

5 comments:

Muhammad Hasnan Aresirnone said...

alalalah... sedih nyer dia... mcm wasiat la pulak... rileks la ye idham.... dlm kehidupan mmg mcm ni.... bilekita nk berjaya.. kadang2 ade bende kita kene tinggalkan.... "Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan." jgn sedih2.. jadikan lah mereka2 ini sbagai sumber inspirasi..... insyalllah akan membantu diri.... di tempat br.... jgn asyik dok pikir memori lampau... cuba la create bende yg mampu hasilkan kejayaan pada diri kita... di situ nantilah akan ade perkara manis akan jd... hehehe.... jgn sedih2 tau... :)

idham adha said...

baiklah ! HAHA'
sy harus berkorban untuk majukan diri sendiri , ;))

Muhammad Hasnan Aresirnone said...

hahaha.... bgs3x.... nk capai sesuatu bukan senang... so pandai2 la uruskan.. PRS kan? x kan la x leh terima perubahan kan???

idham adha said...

bantu diri sendiri sebelum bantu orang lain , <3

Anonymous said...

Aku hanya menambahkan feed Anda ke favorit saya. Saya sangat menikmati membaca posting Anda..

Back to Top