muka surat lain !

0

pengakap !!!!

aku rindukan pengakap ! aku rindukan pengakap bangsar ! tapi disebabkan sekolah aku tak aktif langsong pengakap,aku terpaksa join pengakap luar ! huh , hmm .. tapi,sekarang ,aku dah jadi pengakap selangor
bukan pengakap KL lagi .. :((  tapi takpe,yang penting tujuan kita same ! saya akan jadi KING SCOUT !!
selarang semua tinggal kenangan , ;))

 gambar ini diambil ketika kami bersama sama dengan NORANIZA IDRIS ! haha , bestt wokk
 yang ni ketika kami penat bersama handle hari sukan , kami bergabung tenaga !  ^ ^
 inilah kenangan terindah ,saya,dayat,nazrul atau dikenali sbg 3 ABDUL, bergabung dengan FOXY 
didepan tu pemimpin kuat kami :))
 kalau nak tahu,tuan yang pakai baju putih tu lah yang panggel kami 3 abdul !
 time ni,semuanya cm nak promote air je ! HAHA , apeapehal,kami bangsar scout always sporting to you

0 comments:

Back to Top